Galvenie amata pienākumi:
· nodrošināt personāla lietvedību, uzturēt personāla lietas un datus resursu pārvaldības sistēmas personāla modulī Horizon/HOP
· organizēt personāla atlases un apmācību procesus
· piedalīties ar personāla vadības procesiem saistīto dokumentu izstrādē un pilnveidošanā
· sniegt darbiniekiem konsultācijas personāla jautājumos
· nodrošināt uzņēmumam nepieciešamo publisko iepirkumu un iepirkumu procedūru organizēšanu un norisi
· izstrādāt iepirkumu procedūru dokumentāciju
· veikt iepirkumu lietu kārtošanu, noformēšanu un uzglabāšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām
· veikt iepirkumu publicēšanu Iepirkumu uzraudzības biroja publikāciju vadības sistēmā un pasūtītāja pircēja profilā – Elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS)
· iepirkuma procedūrās iesniegto piedāvājumu atbilstības pirmspārbaudes
Prasības kandidātiem:
· ne zemāk kā 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinībās vai cilvēkresursu vadībā
· vēlama iepriekšēja darba pieredze personāla lietvedības un/vai publisko iepirkumu jomā (tiks uzskatīta par priekšrocību)
· labas zināšanas lietvedībā un darbā ar datoru
· teicamas latviešu un vēlamas krievu valodas zināšanas
· ļoti labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
· precizitāte un atbildīga attieksme pret darbu, vēlme mācīties
Piedāvājam:
· atbildīgu darbu vienā no lielākajiem namu pārvaldīšanas uzņēmumiem Vidzemē
· veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu, pabalstu sistēmu dažādos nozīmīgos dzīves gadījumos
· atalgojumu līdz EUR 1500 pirms nodokļu nomaksas
Pieteikties līdz 18.10.2024., sūtot CV un motivācijas vēstuli elektroniski uz personals@v-nami.lv vai uz adresi: SIA “VALMIERAS NAMSAIMNIEKS”, Semināra iela 2a, Valmiera, LV-4201. Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām. Tālrunis informācijai: 20364837.
Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šīs atlases konkursa ietvaros. Datu pārzinis ir SIA “VALMIERAS NAMSAIMNIEKS”, Semināra iela 2a, Valmiera, LV-4201.