Rūpējoties par klientu apkalpošanas servisu, SIA “VALMIERAS NAMSAIMNIEKS” paziņo par mājaslapas jauninājumu. Kopš novembra sākuma iedzīvotājiem tiek piedāvāta iespēja elektroniskā formātā pieteikt pakalpojumu, sagatavot iesniegumu, kā arī nosūtīt personalizētu ziņu.
“Lai pielāgotos pārmaiņām, jākļūst elastīgākiem un jāievieš jauni risinājumi,” atzīst SIA “VALMIERAS NAMSAIMNIEKS” valdes priekšsēdētājs Andris Kabraks. Sperts solis uz priekšu, lai uzlabotu saņemtās informācijas kvalitāti, tādējādi veicinot arī pieteikto pakalpojumu izpildes tempu.
Pirmais no jaunumiem uzņēmuma mājaslapā ir personalizēta saziņas iespēja ar uzņēmumu. Lai pieteiktu pakalpojumu, sagatavotu iesniegumu vai ziņojumu, nepieciešama klienta autentifikācija. To iespējams veikt izvēloties vienu no trim pieteikšanās veidiem: Smart-ID, ID karti vai lietotni eParaksts mobile. Šis risinājums sniedz iespēju automātiski izmantot verificētus personu datus, kas paātrina saņemtās informācijas apstrādes gaitu.
Kā nākamais no ieguvumiem ir elektroniskas dokumentu sagataves. Autorizēts klients no mājaslapas tiks pārvirzīts uz portālu mans.v-nami.lv, kurā fiziskām un juridiskām personām pieejamas elektroniskas iesniegumu formas pieprasītākajiem pakalpojumiem, piemēram, dzīvojamās mājas kopīpašuma pārvaldīšanas līguma sagatavošanai, maksas pakalpojumu pieteikšanai, radiatoru nomaiņai, kļūdaini samaksātas naudas atmaksai u.c. No šī brīža klientiem, sagatavojot iesniegumu, būs pieejami obligāti iesniedzamās informācijas lauki, kas ļaus izvairīties no dokumentu nepilnībām vai iztrūkstošiem datiem. Turklāt klients autorizējoties jau ir apstiprinājis savu identitāti, novēršot nepieciešamību iesniedzamo failu atsevišķi parakstīt ar drošu elektronisko parakstu.
Jaunā autentifikācijas metode attiecas ne tikai uz dokumentu iesniegšanu, bet arī uz ziņu nosūtīšanu. Patlaban klientiem vairs nebūs iespēja nosūtīt neidentificējamas ziņas, kā arī sadaļā “Mans profils” vienkopus tiks saglabāta autorizētā klienta saziņas vēsture.
A. Kabraks cer, ka jaunievedums uzlabos saziņas procesus un padarīs sniegto pakalpojumu izpildi vēl raitāku. Iedzīvotāji tiek aicināti izmantot portāla elektroniskos risinājumus, kā arī nepieciešamības gadījumā ierasties uz klātienes konsultācijām klientu apkalpošanas centrā.