“Valmieras Namsaimnieks prioritāte vienmēr ir bijuši klienti. Veiksmīga komunikācija starp uzņēmumu un iedzīvotājiem ir ārkārtīgi būtiska, jo mums ir ļoti svarīgi ātri reaģēt uz jebkuru nestandarta situāciju un pieteiktās problēmas atrisināt iespējami operatīvāk. Ir patīkami, ka mūsu klienti pozitīvi novērtē uzņēmuma darbu, taču to var panākt, tikai attīstoties un klienta saziņu ar uzņēmumu padarot vēl ērtāku. Veiksmīga sadarbība izveidojas tad, ja patērētāji precīzi zina, ko no mums sagaidīt un kā mēs varam viņiem palīdzēt,” skaidro SIA Valmieras Namsaimnieks valdes priekšsēdētājs Valdis Jēgers.
Mūsdienīgas tiešsaistes rēķinu apkalpošanas un saziņas platformas ieviešana ir uzsākta ar mērķi nodrošināt Valmieras Namsaimnieka klientiem vēl personiskāku apkalpošanu, vienlaikus uzlabojot pakalpojumu lietošanas pieredzi.
Jaunajā sistēmā dzīvokļu īpašnieki varēs saņemt un apmaksāt rēķinus, nodot skaitītāju rādījumus un sekot tiem līdzi, uzdot jautājumus un saņemt atbildes no uzņēmuma speciālistiem. Platformu varēs izmantot arī viedierīcēs, jo katram lietotājam būs pieejama bezmaksas Bill.me lietotne. “Informācijas tehnoloģijas veicina inovācijas, savukārt inovācijas rada jaunas klientu apkalpošanas iespējas. Mūsu mērķis ir panākt, lai tehnoloģiju izmantošana kļūst par SIA Valmieras Namsaimnieks ikdienas sastāvdaļu. Galvenie veicamie uzlabojumi saistīti ar veco risinājumu papildināšanu ar jaunākiem, ērtākiem un efektīvākiem,” tā par uzsākto sadarbību SIA Valmieras Namsaimnieks valdes priekšsēdētājs Valdis Jēgers.